23.8 olin nostamassa venetraileria, niin selästä kuului rusahdus, Putosin polvilleni ja hirvittävä hiki, kun ambulassi vei saralaa. Ottvat RTG kuvat ja mitään ei ollut poikki tai murtunut. Kipupiikkien avulla Kuopioon ja viikon päästä siitä omman terveyskeskukseen. No. TK lääkäri antoi kipulääkkeitä ja sillä selvä. Tämän viikon tiistai olin kavein kanssa tuomassa venettä ja olimme molemmat ajaneet maatkan aikan. Heinolan ABC asemalla otettiin kahveet ja kun lähdin ajamaan, niin sanoin kaverille etten voi ajaa kun nään kaiken kahtena. Aamulla soitin silmälasiliikkeeseen, jotta saisin uudet lasit. Optikko käski heti ottaa yhteys silmälääkäriin. Soitin TK:hon mutta aikoja varaava soittoaika oli jo ohi. Soitin Kysin päivystykseen ja sanoivat tulla sinne. Aattelin, että joutuu 4 tuntia siellä oottelemaan. Kun ilmottauduin, niin kolmessa minuutissa olin sängyllä antamassa verinäytteitä ja menossa ct kuvaukseen. Samalla keuhkoista ja päästä rTG.Mitään ei löytynyt, muuta tarkailuun oli jäätävä. Sanoivat, että heti kun tulee aika, niin ottaavat mangneetti kuvan. Olisin halunnut, että selkäkin olisi kuvattu, mutta ei sitä tehty. Pään Mangneetti kuvaus ei tuonut vastausta oireisiin. Sitten sairaalan silälääkäri teki tutkimutksia ja totesi, että minulla oikea silmä katsoo vasmmalle ja vasen oikeaalle. Ja se oli kaksois kuvien syym utta vieläkään ei tedettty miten toimia. Sain viikon lopun nyt olla kotona ja maanantaina takaisin kysiin lisä tutkimuksiin.
Kuten huomaa, on nyt tämäkirjoittaminen hankala ja virheitä tulee. ( En korjannut virheitä. Tavallisesti en ole kirjoittanut noin paljon virheitä. Siis nuo oli ihan tahattomia virheitä tekstisä) Onko tuossa tarinassa mitään tuttua kenellekkään ja slittäisi mitä on odotettavissa. Toinen mikä kiinostaa on, että näkyykö normaalisti kaikki kasvaimet sun muut mangneetti kuvissa.