Vuosi 2017

Vapaan sanan paikka
tulppa92

Vuosi 2017

ViestiKirjoittaja tulppa92 » 06.01.2017 17:06

Moikka kaikki kohtalo toverit! Aktivoidutaan tänävuonna ja aletaan taas kommentoimaan täällä ja antaan toisillemme tukea ja semppiä varsinkin uusille, muistakaa aluekerhot ! terv. tulpan saanut -92

timppa
Viesti:

Re: Vuosi 2017

ViestiKirjoittaja timppa » 11.01.2017 21:19

Juu. Olisi kiva, jos se seurustelu ja yhteydenpito siirtyisi tänne takaisin - kaikki eivät edelleenkään ole vasepuukissa
timppa: 0440 928 192/puhelut/tekstarit/What´s App

ritva
Viesti:

ViestiKirjoittaja ritva » 10.03.2017 23:01

Harmittaa niin vietävästi,kun hyvä keskustelukanava on jäänyt kesangolle. :( Osa porukasta on jo muuttanut "vihreille niityille" tai kuntoutunut ja voinut alottaa kiireisen elämän työn parissa.Sinä joka olit myös täällä aikaisemmin,niin kerrothan vähän tämänhetken kuulumisia.Yritetään vielä viritellä tätäkin osiota henkiin. Ite olen kohtalaisessa kunnossa,vaikka monenlaista hankalaakin remppaa on tullut kylkiäisenä.Niitten kanssa on vain pärjättävä ja pärjääkin,ollaan me senverran sitkeitä taistelijoita :!: :?: Kuka muuten muistaa ketä kaikkia täällä olikaan?

kristiina

ViestiKirjoittaja kristiina » 17.03.2017 14:02

Hei kaikille "vanhoille" ja toivoisin myös uusille, pitkästä aikaa, tuntuu että Petun kuoleman jälkeen kaikki tällä palstalla sammui.
Itselle tulee kesällä 9 vuotta tästä päähän tulleesta tsunamista, käyn edelleen kerran viikossa AVH kerhossa, olen kokenut sen
virkistävänä paikkana ja sieltä olen saanut itselleni, kuin puolisollenikin mukavia tuttavuuksia. Vasempaan käteeni ei ole tullut
muutoksia, eli on ihan käytteetön.Kävely sujuu sisätiloissa ilman apuvälineitä, joskus keppi käytössä. Pääsen silloin tällöin Kiljavalle
kuntoutukseen, nyt olen hakemassa Kelan harkinnanvaraiseen, katsotaan kuinka käy. Olemme vuosien varrella käyneet AVH ryhmän
puitteissa Lohjalla, kuin Tenerifan Mary- Sol hotellissa, myös ystäviemme ja perheen jäsenten kera eri puolilla mualimaa..Tämä jysäys
ei ollut kohdallani pysäys, vaan hidaste. Mary-Sol on upea vammaisille tarkoitettu hotelli lämpimine altaineen, sijainti mainio ja siellä
on hotellin yhteydessä välinevuokraamo, esim invamopo ym. sellainen vehje on myös allekirjoittaneella kotona, kesällä jonkin verran
käytössä. Ihanaa kun taas ollaan menossa kohti kesää, liikkuminen niin paljon helpompaa ja mukavampaa meikäläisellä, olen muuten
saanut olla tosi terve, eli mitään liitännäissairauksia ei ole ilmaantunut. Vesijumppa on viikottaista, kuin boccian peluu, teattereissa,
konserteissa, kuin kirkossa käyntejä unohtamatta, eli elämä melkosen mukavaa. No niin tässähän tätä tuli kuulumisia, mutta viesti on
se ettei elämän tarvii loppua tähän halvaukseen, pitää vaan löytää uudet polut ja systeemit.Oikein hyvää kesän odottelua, tällä
hetkellä sateen keskellä, onneksi sisätiloissa. Voikaatte hyvin ketä täällä käykään, toivottelee kristiina neito uudeltamaalta :P

timppa
Viesti:

ViestiKirjoittaja timppa » 20.03.2017 14:49

Petua kaivaten.. Eilen viimeksi muistelin
timppa: 0440 928 192/puhelut/tekstarit/What´s App

Palaa sivulle “Kaffepöytäkeskustelua”